wtorek, 19 sierpnia 2014

(...)To jest chore.

"Przyjacielu"!
Nie znasz nawet mojego prawdziwego imienia, lecz ja Twoje znam. Znasz tylko głupi nick w głupiej grze, gdzie Cię poznałam. Nie wiem ile masz lat, czym się interesujesz, Ty o mnie też nic nie wiesz.
Pomimo to, jesteśmy BFF, bo Nam takie rzeczy nie są potrzebne, aby się rozumieć.
Nie wiem nawet jak to się stało. Prawdopodobnie coś do Ciebie poczułam. Ale powiedz mi że to tylko stosunki i odczucia normalne w przyjaźni. Bardzo chcę to usłyszeć. Powiedz mi że tęsknota oraz przyspieszenie akcji serca na widok avatar'a jest normalną rzeczą przyjaźni.
Ja wiem że to jest nienoemalne i z całych sił próbóję to zmienić.
I jeszcze jedno. Usunę się z niej, a może wtedy wszystko wróci do normy.
To jest chore.
                                                                                                                 Niezrównoważna psychicznie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz